Jan-Willem en Ilze
Op basis van de goede reviews zijn wij bij SmartDesign terecht gekomen voor een Next125 keuken. Nette winkel, goede sfeer en niet opdringerig personeel. We wisten al redelijk goed wat wij wilden, een L-keuken vanuit keramiek (NX950 betongrijs) en een kastenwand met Sensiq (NX240 Lava zwart). Na de aankoop bleek dat de vaatwasser niet op de beoogde plek geplaatst kon worden i.v.m. de keramische zijpanelen, we hebben deze op een andere positie moeten plaatsen. Jammer maar dit blijkt in de praktijk gelukkig ook prima te werken. De keuken is inmiddels drieënhalve week geleden geplaatst en ziet er geweldig uit. Maar tijdens een nadere inspectie en het inruimen blijken er best wel wat (8) opleverpuntjes te zijn, deels productie-gerelateerd en deels door ons inziens een wat haastige montage, er moest nog een andere klus afgemaakt moest worden. Alles besproken met de service/planner, een erg aardige meneer die aangeeft dat het opgelost gaat worden, alleen horen wij niet wanneer. Wij moeten zelf bellen en mailen over de status, maar het blijft stil. De verkoper gaf bij de opdracht aan dat hij zelf de keuken zou komen opleveren, maar er is geen enkele reactie meer geweest ook niet na de melding van bovenstaande punten en ander mailverkeer, dat vinden wij jammer. Alle mensen, zeker ook de monteurs, waar wij contact mee heb gehad zijn vriendelijk, alleen lijkt het erop dat na de oplevering en een volledige betaling dat de klant toch wat minder serieus genomen wordt. Dus een fijne keukenwinkel met goed personeel, alleen hadden wij er meer van verwacht op basis van de andere reviews. Hopelijk komt het goed en kunnen wij snel 100% gaan genieten van onze mooie keuken.
Helaas heeft de klant geen foto’s van de keuken achtergelaten